Sunday 17 February 2013

Barcelona-przygotowania czas zacząć cz.1


O Barcelonie marzyłam od zawsze-jakoś tak się składało że jednak nie udało się mi tam dotrzeć. Pora w końcu to zmienić :)





Jeszcze na początku lipca tylko czystej ciekawości sprawdziłam sobie dostępność domków w resorcie na który miałam chrapkę od jakiegoś czasu -okazało się że jest ostani  i to jeszcze nie do końca w tych terminach jakich bym chciała. Ale uparłam się że chcę koniecznie ten resort- i nie było dyskusji.A więc mieszkać będziemy w bardzo kolorowej vili Bonita w Cambrils Resort Park

Wszystko fajnie, tyle że bilety lotnicze można kupić jedynie na 6 m-cy przed wylotem. Także tegoroczne planowanie wakcji zaczęliśmy od drugiej strony :) W końcu udało się również upolować bilety w miare satysfakcjonujących cenach. Lot do Barcelony rezerwowaliśmy pod koniec listopada, zaś powrotny na samym początku stycznia.Co mi się podoba mamy bezpośrednie polączenie z Cork a lecimy Aerlingusem o przyzwoitych porach.

Być w Barcelonie i nie zgłębić tego miasta-to raczej nie w moim stylu. Początkowo miały to być tylko 3 dni ale po tym jak zaczęłam przeglądać informacje o tym mieście to 3 dni to stanowczo za mało i tak nasz plan wakacyjny zaczal ewaluowac i  wygląda tak:
Przylatujemy do Barcelony -spędzamy 3 dni, następnie przenosimy się na Costa Dorada aby poleniuchować przez kolejne 11 dni, by móc spędzić znów 3 dni w Barcelonie.

Noclegi w Barcelonie zarezerwowaliśmy również z dość dużym wyprzedzeniem (na początku pazdziernika)-plusem jest że mogliśmy skorzystać z promocyjnych cen. A spać będziemy w Ciudadela Guesthouse.  Wybraliśmy ten hotelik głównie z uwagi na lokalizacje. Jest połozony w sercu Barcelony, zaraz przy parku de la Ciutadella, blisko portu.... Jednym słowem idealna lokalizacja na zwiedzanie, a i cena była bardzo zachecająca :)

Trochę rozbity jest nas pobyt ale wyniknął on z tego że domek był dostępny tylko w takim terminie, a chciałam zwiedzić Barcelone na samym początku naszego pobytu, a wcześniejszy wylot był niemożliwy z uwagi na szkołe i egzaminy starszej.

Informacje praktyczne:

transport z lotniska



No comments:

Post a Comment

Dziekuje bardzo za odwiedzimy.
Bedzie mi milo jezeli zostawisz komentarz.
Jezeli potrzebujesz wiecej informacji chetnie odpowiem na pytania.