Thursday 28 February 2013

Przygotowania cd- Costa Dorada-Salou, Cambrils

O przygotowaniach do wyjazdu i pobytu w Barcelonie już było to teraz pora skupić się na kolejnym etapie naszej podróży- czyli słodkim leniuchowaniu na Costa Dorada.

Tak jak wspominiałam wcześniej upatrzyłam sobie resort w Cambrils (choć właściwie bliżej stamtąd do Salou ale nie będę polemizować z hiszpańskim podziałem administracyjnym) i drugi sezon z rzedu próbowałam zabukować tam domek.Jednak w tym roku się udało. I nie ma tego złego coby..., bo w tym roku zostało wprowadzonych dużo nowości-ktore nas bardzo cieszą. Pojedziemy zobaczymy i skomentujemy :)

I tak 11 dni w bardzo kolorowej willi Bonita, ale oprócz plażowania,zabaw w basenach i leniuchowania trzeba też coś innego zobaczyć lub mieć jakąś alternatywe na gorszą pogode ( odpukać -mam nadzieje że pogoda nam dopisze)

Numerem jeden w okolicy jest na pewno jeden z najwiekszych parków rozrywki w Europie port aventura-wybiermy się na bank i to niezaleznie od pogody i to conajmiej na dwa dni-jeżeli budget wytrzyma to moze nawet trzy :)

A co do zaoferowania ma nasze miasteczko-Salou ??? Z tego co znalazlam to :

-plaze z  drobnym, złotym piaskiem  i bezpieczny brzeg morza,
-dlugie promenady wzdluz wybrzeza,
-mini-club i place zabaw dla dzieci na plazach,
-sporty wodne
-restauracje przyjazne dzieciom ( wysokie krzeselka, specjalne menu dzieciece, mozliwosc podgrzania posilku dla malucha)
-branzoletki indetyfikacyjne dla maluchow,
-sciezki przyjazne rowerzysta,
-turystyczny pociag
-park linowy
-pokaz tanczacych fontan
-pole golfowe
-dom iluzji

Zreszta zobaczcie sami tu

A oto co oferuje sasiednie miasteczko Cambrils:

-urocza rybacka wioska przemieniona w Kurort, spokojniejsza, mniej tloczna niz sasiednie Salou,
-port rybacki( pomiedzy godzina 4-5 kutry przyplywaja do portu)
-marine i rejs statkiem,
-7 km wybrzeze z 9 plazami,
-od 2007 r. Cambrils posiada certyfikatem FAMILY TOURISM DESTINATION,
-park El Pinaret z miejscem na piknik i placem zabaw
-pociag turystyczny,

oprocz tego bedzie w poblizu Tarragona i Resus.








1 comment:

  1. Dla mnie najlepszym wspomnieniem z Hiszpnii jest wynajem motorówki Costa Blanca. Mam nadzieję, że Wasze wakcje były równie udane. Opis atrakcji w miasteczku brzmi po prostu bajecznie. :)

    ReplyDelete

Dziekuje bardzo za odwiedzimy.
Bedzie mi milo jezeli zostawisz komentarz.
Jezeli potrzebujesz wiecej informacji chetnie odpowiem na pytania.